Een vrolijke en gezellige 2e-Paasdag-2018

Maandag 02 april werd de traditionele 2e Paasdag-viering gehouden in onze St.Urbanuskerk. Wat een bijzondere viering is dit geworden! Onder aanwezigheid van zo'n 60 ouders, oma's en opa's en belangstellenden, ruim 30 kinderen en 1 lammetje (!!) van boerderij Kerkzicht werd onder leiding van Marino en Elly en haar kinderclub!-team een vrolijke, gezellige en inspirerende dienst gebracht. Met daarin alle ruimte voor een toneelstuk, veel muziek en zang, een optreden van gitarist Pieter en prachtige gebeden welke werden voorgelezen door de kinderen zelf.

Na afloop was het tijd voor het traditionele paaseieren zoeken. Vol ijver en vreugd werd er op, in en onder de banken gezocht naar de schitterend versierde eieren, en (als het goed is..) ook allemaal gevonden! Limonade, koffie en thee met chocolade-eieren stonden ondertussen te wachten in de pastorie voor nog een gezellig lang samen zijn. Een fantastisch feest, graag volgend jaar weer!!

Zie de foto's hierbij voor een impressie van deze dag.