De seizoensafsluiting van de kinderclub

Donderdag 28 juni was het weer een drukte van jewelste in en om de kerk. Dit keer lieten de jongeren van zich spreken. Als eerste was het de beurt aan de bijna schoolverlaters van de basisschool: de kinderen van groep 8 maakten zich rond het middaguur op om de kerktoren te gaan beklimmen. Inmiddels een jaarlijkse traditie welke wordt georganiseerd door de stichting Vrienden van de Urbanuskerk. Onder deskundige begeleiding maakten zij de lange klim naar boven om onder prachtige condities te genieten van het weidse uitzicht. Enthousiast en vol lof werd de tocht afgesloten.

Diezelfde middag was het de beurt aan de jongeren: de Kinderclub! kwam samen ter afsluiting van het (overigens zeer succesvolle!) seizoen. Elly en haar team hadden een leuk programma in elkaar gedraaid voor de 13 aanwezige kinderen. Een middag vol creativiteit, inspiratie en uiteraard lekkers volgde bij het kunstatelier van Conny Ostendorf, iets verderop gelegen aan de Amsteldijk. Ter afsluiting volgde een bloemen-dank voor de gastvrouw. Wederom een zeer geslaagd event! Voor een impressie: zie onderstaande foto’s.

Bij deze willen we iedereen bedanken die heeft meegewerkt aan deze zeer geslaagde dag.

Klik op de foto voor de hele reportage.