De Urbanuskerk is veranderd in een zee van bloemen

Op zaterdag 04 augustus zijn Olive en Vincent Blom bij ons in het huwelijksbootje gestapt. Onlangs heeft hij ook het stokje overgenomen van Rinus en Coby Verheggen om in de kerk elk weekend het altaar (en vaak meer) van bloemen te voorzien. De eerste resultaten waren hiervan al te bewonderen, dus de verwachtingen waren enigszins hoog gespannen hoe de versiering zou uitpakken bij deze voor hun bijzondere en belangrijke feestdag.

Wel, we kunnen gerust stellen dat het alle verwachtingen heeft overtroffen: Een zeldzaam bloemenspektakel maakte zich meester van het interieur van de kerk! Speciaal daarvoor waren 3 deskundige bloemenarrangeurs uit Qatar ingevlogen die gedurende een 5-tal dagen duizenden bloemen hebben verwerkt in altaar-, pilaar- en entree-bloemstukken. Het een nog mooier dan het ander! Voor een indruk van deze schitterende creaties kunt u onderstaande foto's bekijken.

Beste Vincent en Olive, we wensen jullie alle geluk voor de toekomst en namens de parochie hartelijk dank voor de bloemenpracht welke jullie die dag hebben geschonken aan onze gemeenschap!

De volgende dag, op zondag 05 augustus, was er wederom feest binnen de gemeenschap: Juliete, dochter van Mark en Tatjana van Thiel, werd gedoopt. Ook hier zorgde de fraaie bloemenversiering voor een verhoging van de feestvreugde.
Uiteraard ook de familie van Thiel nogmaals van harte gefeliciteerd!