De seizoensafsluiting van de kinderclub 2021

Nu de zomervakantie er aan staat te komen en de kinderen straks vrij zijn, gaat ook de Kinderclub! even pauzeren. Alle tijd voor team Elly om dan welverdiend even te gaan genieten van zon en vrije tijd. Maar dat gaat traditiegetrouw niet zonder een goede afsluiting! Elk jaar wordt er voor de jongeren iets leuks georganiseerd waarmee de Kinderclub! feestelijk wordt uitgeluid.

Dit jaar werd een mooie plek en activiteit gevonden bij de pluktuin van Annemarie Fontijn, net buiten het dorp. Een speciaaltje voor de 15 kinderen stond op het programma: het beschilderen van een mooie vaas. En wat is een vaas zonder bloemen…? Kaal, dus ook daar was aan gedacht: met een emmertje hup de tuin in om vervolgens bloemen te gaan plukken. Gecombineerd met het nodige lekkers, gezelligheid en prachtig weer werd het als vanouds genieten, waarna de kinderen met vaas en bloemen voldaan huiswaarts keerden.

Team Elly, dank jullie wel voor jullie inzet, creativiteit, mooie verhalen, aandacht voor kerk, gemeenschap en geloof. Heel bijzonder, we zijn er zeer blij mee!!! Voor een impressie van de dag en het resultaat, zie de bijgevoegde foto’s.